(Mirunei)

nu mai scriu. de foarte mult timp nu mai scriu. stau, aştept, pândesc, visez. uit, îmi amintesc, sper poemul definitiv, cel de care venele mele vor plesni, cel de care ochii mei se vor spulbera, cel de care voi ajunge să trăiesc şi să mor. camera mea e grea de venirea lui, asudă neîncetat prin toţi porii, miroase tot mai dulce a lichid seminal, a pântece apăsându-se pe alt pântece. eu aştept neclintit în mijlocul ei ca un viscere de piatră poemul definitiv, cel de care degetele mele se vor usca, cel de care pereţii plămânilor mei se vor lipi, sufocându-mă, poemul neiertător ca o judecată de apoi. îndur, asud, tânjesc, îmi pierd minţile. mă lovesc peste piept, peste grumaz, peste pulpe. îmi înfig ace de os în pielea obrajilor. mă înfurii, urlu, grohăi ca un animal. mă târâi în patru labe, mă masturbez. dispar şi apar. atârn undeva cu maxilarele înfundate în carnea pereţilor ca un burghiu. atârn şi aştept. mă aprind şi mă sting. nebunia mea iese în lume pătrunde în femei le naşte copii. forcepsuri sfâşie pântece căutând disperate, vaste refluxuri menstruale dezvelesc carenele unor pelvisuri care muşcă din făt şi-l sufocă şi nu-l mai nasc. pelvisuri flămânde şi suferinde. caut şi caut. aşteptarea mea sporeşte cu ele. creşte şi creşte şi creşte. creşte şi creşte şi creşte, ca o vastă placentă desfăşurând de la un capăt la altul ecuatorul aşteptării mele, legănându-l fierbinte prin aer ca pe o coadă ombilicală. o placentă ca o mânuşă enormă de baseball în care aş putea să prind o cometă şi să o nasc. sunt pretutindeni înteţit într-o aşteptare planetară care se hrăneşte din tot şi din mine, sunt o gheară cosmică avidă şi goală. sper şi urăsc cu cimitirele de femei din mine, cu pântecele lor sterpe de piatră. urăsc şi nu mai respir. nu mai suflu. nu mai pot să visez şi să sper.
Leave a Reply

