nu, tu nu mă iubeai. aşteptai numai, curioasă şi cu mici luminiţe sclipindu-ţi în ochi, să vezi ce se întâmplă cu dragostea mea. eu eram pentru tine o rezervaţie naturală a iubirii prin care îţi plăcea să te plimbi, mângâind sentimente pe botul lor umed, hrănind biscuiţi mărunţi disperării mele, îmblânzind animăluţele tristeţii care se furişau prin iarbă până la tine şi ţi se prindeau în păr.  nu, tu nu mă iubeai, dar prezenţa mea îţi amesteca simţurile ca de o beţie care te face să râzi, îţi turna mereu în pahar, deschidea mereu braţele să te prindă, îţi fixa chipul strălucitor în cristalele abajururilor. uneori, ameţit ca de un fel de nesomn, îţi sărutam urma roşiatică a paharul de vin desenându-se în cercuri pe albul şervetului. îmi dăruiai în galben sărutul acela de cretă pentru totdeauna. erai puţin a mea, recunoşteai şi tu, atunci când gura mea atingea mătasea strălucitoare şi umedă, încreţindu-se sub buzele mele ca nişte buze. brusc, trebuia să pleci. în urma ta se stingeau în mine toate luminile, rămânea numai lampa de petrol a suferinţei mele, ca o lună ştearsă, coborâtă pe masă într-un colţ de pâine. sângele mi se retrăgea din trup, pulsând în cuvintele pe care le înşiram în urma ta, chemându-te. mă hotăram să redesenez continentele, să încep războaie mondiale, să ucid la întâmplare, să te uit. un bătrân paralizat venea să locuiască în mine. ne uitam la televizor ţinându-ne mâinile inerte legate una de alta cu cârpe. eu stăteam în braţele lui, tremurând de frig şi de frică. mă lăsam în el ca într-o pleoapă cu balamalele ruginite, o pleoapă pe care o aşteptam şi care nu mai venea să m-acopere. nu puteam să uit nicio clipă că trebuia să te uit, orice aş fi făcut. împingeam cu palmele rugăciunea uitării spre cer şi ea cădea mereu înapoi ca o frunză veştedă de ploaie. undeva lăsasem o uşă deschisă.

6 thoughts on “erai puţin a mea

  1. Atat de frumos nu pot scrie despre iubire decat anumiti barbati si atat de gresit nu se pot lasa prada uitarii lui decat anumite femei…
    Iti multumesc pentru aceste randuri, sunt fericita ca te citesc!

  2. De iubit cine iubea si cine iubeste? Noi!
    Pentru ca unul e trup si celalalt e suflet si impreuna sunt trup si suflet!Iubirea nu se ofera conditionat.Iubirea este izvor de apa vie!Se traieste,se simte!
    o seara placuta!

Leave a Reply

