zâmbetul tău e ca o cameră cu uşa crăpată puţin, cât să se audă scârţâitul căluţului de lemn  al copilăriei mele. mai departe în sud părul tău se varsă în elba, mai departe în sud cartea îmi alunecă de pe genunchi. se clădeşte o linişte între noi; bună draga mea, iată, urmele copiilor noştri se pierd în noi ca o formă albă care ne intră în carne. mai departe, în sud, disperarea şi singurătatea mea se varsă în elba cea sfâşietoare. mai departe în sud, pur şi simplu încetez să fiu. e opt jumătate. sunt sfărâmicios de neputinţă. am ajuns la capăt. mă sparg. îţi fac cu mâna iubito numai că tu nu mă vezi ca şi când mi-ai spune: poţi mai mult de atât!

5 thoughts on “poţi mai mult de atât!

  1. mi se pare totul văzut printr-un ciob de zâmbet, unul mic, mic, pe care-l scapi la un moment dat şi nu mai poţi nimic de-atât.

    foarte fain, Paul, cum numai ţie îţi reuşeşte. şi asta mă bucură enorm

  2. Paul, dacă nu ai mai scrie, ar fi o pierdere pentru un om cel puţin. un om căruia îi place foarte mult cum ştii să aşezi cuvintele din gând pe degete, de pe degete în eter, din eter pe inimi. nu te părăsi, nu-ţi înjosi încrederea în propriul talent. meriţi mai mult decât îţi acorzi!
    Please!

  3. Poezia ta Paul e de un lirism fluent, intens, fără sincope. Oricit de ”descriptiv”, textul tau ramine eminamente liric!

Leave a Reply

