Si in loc de raspunsuri taceri tot mai greu de scuzat; taceri care ascund tot felul de dezamagiri. Am vazut ca multi dintre voi ati trecut pe aici, ca printr-o camera goala, atat de goala, ca mi se face si mie frica sa intru. si acum, odata intrat inauntru, simt ca mi-a trebuit tot curajul de care dispuneam sa fac asta, si ca nu ma pot apuca de curatat panzele de paianjen si stratul gros de praf. ar fi nevoie de cineva mult mai proaspat decat mine ca sa faca asta. As lua-o de la inceput eu insumi, daca as crede ca de data asta voi ajunge la vreun fel de capat. Dar stiu ca nu pot face asta. A creste inseamna a invata ca sint multe lucruri pe care, de fapt, nu le poti face; bine, pana la capat, etc. Mi-ar placea sa gasesc un fel de rascumpara cumva lipsa mea de politete fata de toti cei care ati trecut pe aici, in ultima vreme. Nu cred ca pot. Nici nu stiu daca acesta e un prim pas, sau doar scuza ca nu-l voi face.

Urmeaza sa ma lamuresc si eu…

2 thoughts on “in loc de texte pretexte…

  1. Nu am trecut ca printr-o camera goala, ci, eu, cel putin, cand trec printr-un Eu-Blog, pasesc usor, sa nu deranjez. Ca intr-o expozitie. Textele tale sunt foarte frumoase. Asta e tot ce trebuie retinut.

Leave a Reply

