îmi pot închipui şi acum lucruri mărunte, şi e bine aşa

cuvinte mici se învârtesc în jurul meu

şi mâna mea le atinge

îmi pot închipui câţiva centimetri de lume

zvonul lumii celei mari

umbra ei atigându-se de genunchii mei e închipuirea unei răni

de care mă bucur ca de o vindecare

uneori cineva se apropie foarte mult de mine

ca de un geam prin care nu se poate privi

iar eu încordându-mi toate simţurile

îmi pot închipui aburul respiraţiei căzându-mi pe faţă

şi ştiu că niciodată n-o să ajungem mai aproape

că orice am face, până la urmă

tot iubire va trebui să numim acest lucru

şi nu din lipsă de cuvinte,

ci numai  dacă vom vrea

să nu ne rămână iubirea

ceva cu totul străin.

5 thoughts on “Jurnal de o zi

Leave a Reply

