ar trebui să cresc în mine osia altei lumi, să împlânt un sentiment în pământul abia cucerit, să aştept să se facă din el dimineaţă. abia acum încep să înţeleg cum se simte în lume dispariţia ta. îmi curge sîngele neputinţei în vene, cu o cârpă umezită puţin luna e ştearsă. neputinţa e începutul culorii roşu. mai întâi e o linişte, apoi zgomotos urcă la noi cineva. dacă despărţirea noastră ar fi o hartă, tu ai fi locul nedescoperit în care se află comoara. dacă tu ai fi zodia peşti, eu aş fi belgia. acum îmi închipui o scrisoare, inventez o voce la capătul ei, scotocesc după forceps ca să-mi nasc un răspuns în batistă. acum îmi trimit o colivie cu flori. acum o sanie trage o lebădă. cerşesc toate cuvintele pe care le scriu şi vi le silabisesc vouă. mi-a mai rămas un singur lucru de făcut.
2 thoughts on “un singur lucru

Leave a Reply

