astăzi mă cheamă altfel într-o zi tristă care se învecheşte repede

ca o uşă cu un singur sex

disperată de naşterile neizbutite ce se îmbulzesc în spatele ei

astăzi nu mai port niciun nume

şi nu mai cred decât în mâinile tale care miros a hrană.

cel puţin mă pot tolăni la picioarele tale şi aşa pot intra

făt tot mai frumos odihnindu-se un pic înainte de viaţă

în piaţa mare a trupului tău

zguduită de răcnetele celor două clopotniţe

ale bisericilor-târfe care mă aşteaptă şi mă ocrotesc

până când vocea mea disperată te strigă mamă şi se strecoară în tine

ca o dragoste virgină purtându-şi obosită sexul în braţe

şi tu mă mângâi încet de parcă ai înfăşura în giulgiu un mort.

Leave a Reply

