eu respir că mi se face în mine sete. decupez cu ceva ca un foarfece, ceva ca o palmă de-a ta, mai aproape de mine, cu coatele atent sprijinite în tăblie. reculul îmi smulge bocete spectaculoase. cu ceva ca un fel de mână de-a mea scriu fiindcă nu mă mai pot controla şi opri. o mască îmi înscenează un chip. decupez mai departe, fac un rotocol, încă unul, până îţi simt pe degete ceva albastru dar sălciu ca o picătură de sânge. ceva ori e sânge ori e altceva de altă culoare. miroase a abur dinăuntrul tău. te iubesc, mi se face rău şi vărs un fel de lichid amniotic mirosind a portocale lângă mâna mea care ţine foarfecele, tremurând sub biciul reculului, şi mâna mea ca o lanternă scriind cu febrilitate mai departe tot ce mă traversează împreună cu ceea ce urmează să gândesc. se face în mine o redistribuire a funcţiilor respiratorii, circulatorii, urinare. se votează acum pentru plămâni, acum pentru inimă, acum pentru rinichi. se strigă, se fac aranjamente între organe. politica trupului meu e un hăţiş înghesuit de planuri, de incertitudini, de lupte. ai vedea ceva asemănător dacă ai privi la microscop diviziunile trupului meu în perioada alegerilor, când simt că ceva mă părăseşte, când mă închid în baie să respir sau să vărs. să-mi tărăgănez victoria şi înfrângerea în oglindă. tot ce mă traversează ajunge să fie cumva consemnat de mâna mea dreaptă care se angajează în depăşirea mâinii mele stângi. la capătul străzii creşte un zid cum creştea bunicul porumbei. mâna mea stângă virează mai departe, decupând cubuleţe şi sfere în ceva ca o carne moale, o mână pe care picură un lichid tot mai asemănător cu şamponul de care mă ustură ochii. e bună lumina. am să mă strădui să fiu gata până diseară. atunci o să sărbătorim împreună victoria trupului asupra a ceva ce nu mai contează.

2 thoughts on “victoria trupului asupra a ceva ce nu mai contează

Leave a Reply

