Bun, am incercat sa ma uit si eu la ultimul film din ignobila serie “Hobbitul”.

Am renuntat dupa primele cinci-sase minute. O lalaiala cvasi-incoerenta, derulata insa cu incetinitorul, care ar fi trebuit redusa, la montaj, la un sfert de ceas, o ingramadire de scene (de lupta) repetitive, copiate adesea aproape 1 la 1 dupa unele din cea dintai trilogie, glazurate cu efecte speciale care le-ar fi starnit rasul si colegilor mei de la gradinita. Replici lipsite de umor, mecanice si anoste, personaje incropite la iuteala, din ce i-a ramas lui Geppetto dupa ce l-a cladit pe Pinocchio, orci cu carlige de pirati in loc de maini, si elfite inamorate fara speranta in mortaci de rand (toate imprumutate, desigur, din prima serie).

Si cand vezi ca toata aceasta dramoleta de 3 lei a avut un buget de 250 de milioane de dolari, cum sa nu-ti vina sa te gandesti cate biserici cu turle aurite s-ar fi putut construi in Romania pe banii aia….Of, of…

6 thoughts on “Un gand despre Hobbitul…

  1. mie nici macar Avatar nu mi-a placut… mi se pare o poveste pentru elevii de scoala generala si nu am inteles de ce era toata lumea inebunita sa vada filmul… Ok, efectele 3d sunt impresionante însa si costurile ralizarii au fost pe masura. Hobbit nu am vazut si ma bucur ca ne-ai avertizat aici 🙂 multumim!

  2. Da, sunt filme cu niste costuri absolut exorbitante, de obicei cu o poveste foarte simpla si cu personaje la fel…daca ai bani sa faci explozii si daca toata lumea vrea explozii, de ce sa te mai chinui cu niste dialoguri decente, cu personaje mai rotunde sau cu o poveste cat de cat coerenta si interesanta…

Leave a Reply

