Cinematografia americană a început să fetişizeze, văd, filme proaste sau cel puţin mediocre! Ultimul răgnet: Looper, notat de critici cu 8,4 pe IMDB, bucurându-se de o groaza de recenzii pozitive pretutindeni. Filmul nu este, însă, decât o foarte proastă versiune a lui însuşi. Iată de ce: ideea principală a filmului e că oameni din viitor sunt trimişi în trecut pentru a fi ucişi –  în viitor crimele putand fi foarte usor descoperite si criminalii condamnaţi.

Pana acum, totul OK. Cam pe la jumatatea filmului – si nici n-am vazut mult mai mult, caci nu prea merită –  o banda de puşlamale din viitor n-are nicio problema să ucidă iubita lui Bruce Greu-de-ucis. Exact în acelaşi viitor în care erai forţat sa trimiti pe cineva în trecut, pentru a fi omorat, daca voiai sa scapi basma curata. Deci la ce tot tam-tam-ul cu pendularea între trecut si viitor, împuscaturi, urmăriri, etc? Filmul e cumva interesant, pentru că se infirmă pe sine. E eidos-ul de porcarie americana care risca sa devina un clasic... A, da, vizionare placuta!

One thought on “Un gând (şi un cuvânt grecesc) despre Looper

  1. m-a amuzat recenzia pe care ai facut-o, asa ca am cautat sa vad filmul si l-am vazut 🙂 Chiar asa de rau nu mi s-a parut… Este cenusiu si pe departe a fi genul de fiml care imi place mie, însa ideea mi s-a parut interesanta. Fara efecte speciale, cu un subiect alambicat, este un film care a început fara a promite, dar care a continuat intr-un mod care m-a facut sa nu regret ca am ales sa-l vizionez :))

Leave a Reply

